onsdag, april 28, 2010

Massiv støtte som varmer


Jeg har de siste to dagene følt meg både dødssliten, deprimert og bekymret for fremtiden. Men akkurat da situasjonen har sett ut som mørkest har noen av mine venner fra det virkelige livet, slektninger, gode kolleger, folk fra styret i Finnmark Journalistlag (FJ) og Facebook-venner støttet meg på en fantastisk måte. De har også klart å åpne opp øyenene mine og fått meg til å innse at det finnes løsninger på problemene jeg en stund trodde var uløselige.

En stor takk til dere alle! Både til dere som har besøkt meg, ringt til meg eller skrevet hyggelige meldinger på min Facebook-side. Konstruktive venner er noe jeg unner alle i denne verden.

I går la jeg ut en nyhet både på FJs hjemmeside, denne bloggen og Facebook om at jeg trekker meg som leder i FJ med øyeblikkelig virkning og at jeg akter å forlate journalistyrket. I dag ligger det 29 hyggelige meldinger og støtteerklæringer på Facebook. I tillegg har jeg fått en god del private mailer via Facebook.

I dag la jeg ut en melding om ytringsfrihet på Facebook. I skrivende stund har det kommet 23 kommentarer om dette. 24 personer sier at de liker mitt utspill. En slik massiv støtte varmer i en vanskelig tid og har virkelig fått meg til å se lyset i tunnelen igjen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar