onsdag, juni 23, 2010

FTV-turen avsluttet

Da var det slutt på Sommerturen 2010 for Frode TV-teamet sin del. Den nye filmen skal være på nett omtrent i midten av juli.

I går avsluttet Frode Weholt og jeg reisen for denne gang. Da hadde Sommerturen vart i elleve dager.

Opplegget var, som vanlig, veldig hektisk. Vi møttes i Kirkenes 11. juni. Deretter gikk turen videre til Murmansk, Lovozero, Petrozavodsk, St. Petersburg, Tallinn, Pärnu og Riga. Fremkomstmidlene på turen var privatbil, tog, buss, taxi og sykkeltaxi.

Frode og hans kjære Elita skal nå på midtsommerfestival i Latvia, mens jeg allerede er på fullt firsprang nordover. I skrivende stund befinner jeg meg i Helsingfors. I kveld blir det overnatting i Ivalo. Deretter går turen til Murmansk, hvor jeg skal hente bilen min.

1 kommentar: